dinsdag 5 februari 2008

Neil reageert op Gordon

Hij krijgt van mij en van vele anderen alleen maar commentaar over zich heen. En ook Gordon kan het niet laten om nog maar eens te noemen dat Neil zo snel mogelijk Idols moet verlaten. Neil reageert nu zelf op alle reacties op zijn optredens, en het feit dat hij er nog steeds in zit: "Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik door ben?” Neil snapt niet waarom Gordon zo kwaad werd dat hij wegliep: "Pauline viel af en ik niet. Ik ben toch blij. Ik zong niet vals of zo… Ik kan niet verklaren wat er in Gordon was gevaren. Maar hij is nogal wispelturig.” Neil over de stemming: "Het publiek bepaalt welke Idol vertrekt en welke blijft. En daar kan ik ook niks aan doen. Ik ga me dus ook niet schuldig voelen over dat ik er nog ben. Ik ga gewoon mijn stinkende best doen voor aanstaande zaterdag.”

[get this widget]